FAQ: Frågor och svar

Här hittar du svar på alla de vanligaste frågorna vi tar emot här på Primed.

Handla i vår webbshop

Vilka leveransmetoder är tillgänliga?

För närvarande har vi endast Schenker som leveransmetod.

Hur lång tid tar det innan jag får mina varor?

Leveranstid ca. 2 dagar på lagervaror. Övriga varor 1-4 veckor.

Betalningar

Vilka betalningsmetoder är tillgängliga?

Då vi nästan uteslutande säljer till företag, kommuner, landsting m.m. och inte inriktar oss på privatpersoner så har vi för närvarande endast betalningsalternativen Faktura (företag) och postförskott/swish (privat).

Är det säkert att handla online i er webbshop?

Vi har för närvarande endast Faktura och Postförskott som betalningsmetoder. Därför behöver du aldrig oroa dig för att känsliga uppgifter om dina bankkonton eller kortuppgifter kan hamna i fel händer.

Ordrar och returer

Hur kan jag ångra eller ändra min order?

Vänligen kontakta oss om du vill ångra eller ändra din order.

Behöver jag ett konto hos er för att lägga en order?

Nej, du behöver inget konto hos oss för att lägga en order. Dock är det så att det kan underlätta för dig om du vill handla hos oss igen och att dina uppgifter då finns sparade.

Hur spårar jag min order?

Vi kan dessvärre inte erbjuda spårning i vår webbshop för närvarande. Vänligen kontakta oss om så hjälper vi dig vidare.

Hur kan jag returnera en produkt?

Vid fel i beställning, reklamation eller felleverans, kontakta vår kundtjänst inom 7 dagar för godkännande innan ev. retur sker. Returrätt 14 dagar.

Updating…
  • Du har inga produkter i varukorgen.